Nová letní kolekce Chillaz 2024

11. dubna 2024

Nová letní kolekce Chillaz 2024

Nová kolekce Chillaz obsahuje oblečení, které je vhodné pro sport i volný čas. Zahrnuje kalhoty, kraťasy, trička, košile, šaty a mikiny, se zvláštním zaměřením na pohodlí.

Klikatý šev je naše cesta k cíli!
Všechno začalo jednoduchým nápadem: lezecké oblečení, které je nejen funkční, ale také symbolické. Klikatý šev, který jsme zpočátku představili jako malý detail na ramenou našich triček, se rychle stal naší obchodní značkou.

Představuje naši filozofii – mít odvahu myslet a jednat jinak.

Tento šev symbolizuje naši ochotu jít nekonvenčními cestami. Je výrazem našeho přesvědčení, že přímá cesta není vždy jediná a nejlepší. S každým kusem oblečení, který má tento klikatý šev, chceme sdělit poselství: „Je v pořádku odbočit z normy a prozkoumat své vlastní cesty.“
Pro nás v Chillazu je klikatý šev více než jen designový prvek; je součástí naší identity. Připomíná, že kreativita a odvaha jdou ruku v ruce a že je důležité jít vlastní cestou.

Naše historie
Všechno to začalo v Hong Kongu. Zakladatel firmy Ulf Kattnig tehdy pracoval pro jednoho z největších textilních výrobců na světě, působil jako prostředník mezi designéry nebo značkami a výrobci v Asii. Neustále cestoval mezi kontinenty a četnými výrobními podniky. Jedním z jeho zákazníků byla i jedna z největších horolezeckých značek. Ulf, který měl tenkrát dokonalé znalosti o všech dostupných nových vláknech a nejmodernějších technologiích, navrhl této značce, aby do horolezeckých kalhot přidali trochu strečového materiálu pro lepší pohyblivost lezců. Marně – je to příliš drahé, není to nutné, říkali!
„To nemůže být pravda, přesně to my horolezci chceme!“ Existovala jen jedna cesta, jak z toho ven – založit si vlastní značku! Když byl Ulf zase zpátky v Hong Kongu, zavolal příteli Florianu Proxaufemovi: „Ahoj Floh, vím, co budeme v budoucnu dělat. Zakládáme novou lezeckou značku!“ Na druhém konci bylo ticho a pak se ozvalo: „Cool!"
Měla by to být pohodová značka. Cesty mezi designem, prototypem a výrobou měly být krátké, zvladatelné. V jistém smyslu rodinné. Výroba by se neměla nacházet v Asii, ale blízko zdroje vláken, aby nedocházelo ke zbytečnému cestování. Lokalita musí mít vysokou úroveň know-how v oblasti textilu a musí tam být respektována lidská práva – zbývala nám tedy jediná možnost – Turecko!
Rok 2003 svedl dohromady Sandru Kattnig (tehdy Emmer), známou lezkyni a trenérku, a Ulfa. V Sandře se objevil designerský talent a začala pracovat na návrzích dámských kolekcí. Od té doby se stala důležitou součástí příběhu značky Chillaz.
Chillaz - láska na první dotek.
Oblečení značky Chillaz je především o pocitu. Klíčem k úspěchu je skvělá kvalita zvolených materiálů. Je v tom tolik profesionality a lásky, že něco podobného budete hledat jen těžko. Chillaz si dává opravdu záležet na detailech, jako jsou například vlastnosti barev, které nesmí způsobovat alergie nebo rakovinu. Složení materiálu nesmí říkat jenom Lycra, ale musí z něj být cítit i vysoká kvalita tkaniny.

Nová kolekce Chillaz obsahuje oblečení, které je vhodné pro sport i volný čas. Zahrnuje kalhoty, kraťasy, trička, košile, šaty a mikiny, se zvláštním zaměřením na pohodlí. Naše lehké, jemné, svěží a funkční produkty nejsou určeny pouze pro sportovce, svým designem a kvalitou látek si získávají oblibu u lidí po celém světě, bez ohledu na věk, či aktivitu. Každý, kdo si jednou na vlastním těle vyzkouší nějaký model z naší kolekce, je překvapený, jak jemné a příjemné materiály používáme a jak naše střihy dokonale padnou.


Úplnou kolekci novinek najdete v našem katalogu produktů

← Zpět na seznam článků